183#


183#

 

http://dokhi-barooni.loxblog.com/upload/d/dokhi-barooni/image/love-hearts-made-out-of-hands-4221.jpg

 

در مردا حسی هس که 

اسمشو میزارن غیرتـ

به همون حس درخانمها میگن حسادتـ

امــا...

من به هردوشون میگم عشـــق

تاعاشــق نباشی

نه غیــرتی میشی نه حســود

 

 حتما یه سر بزنید پشیمون نمیشaxtext.loxblog.com

 

 



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت17:25---19 تير 1394
دری هستم

که می‌توانست به آسمان باز شود

اگر لولایش به زمین

چفت نبود...


DUYĞU
ساعت18:42---25 اسفند 1393
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
پیشاپیش سال نو مبارک


DUYĞU
ساعت22:39---26 بهمن 1393
یادمان باشد به دل کوزه آب، که بدان سنگ شکست
بستی از روی محبّت بزنیم
تا اگر آب در آ…ن سینه پاکش ریزند…آبرویش نرود
یادمان باشد فردا حتماً، ناز گل را بکشیم
حق به شب بو بدهیم
و نخندیم دیگر به ترکهای دل هر گلدان
وبه انگشت نخی خواهیم بست، تا فراموش نگردد فردا
زندگی شیرین است
زندگی باید کرد
و بدانم که شبی، خواهم رفت
و شبی هست که نباشد پس از آن، فردایی

فروغ فرخزاد …


nadiiii
ساعت20:01---21 بهمن 1393
likeeee nilo joOoOonm

ساسان
ساعت14:30---17 بهمن 1393
سلامتی آدماییی ک زود دور و برشونو فراموش میکنن

DUYĞU
ساعت13:02---13 بهمن 1393
قلمت را بردار
بنویس از همه خوبیها ،
زندگی ، عشق ، امید
و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا است
گل مریم ، گل رز
بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال
از تمنا بنویس
از دل کوچک یک غنچه که
وقت است دگر باز شود
از غروبی بنویس که چون
یاقوت و شقایق سرخ است
بنویس از لبخند
از نگاهی بنویس که پر از عشق به
هر سوی جهان می نگرد
قلمت را بردار ، روی کاغذ بنویس
زندگی با همه تلخی ها شیرین است …


maryami
ساعت21:16---28 دی 1393
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺑﺎﯾﺪ " ﺑــَـــﺪ " ﺑﺎﺷﯽ ... !!!

ﺗﺎ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺪﻭﻧﻦ " ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻥ " ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﯿﺴﺖ ... !!!��

ﻣــَــﺮﺍﻣﻪ ! ﻣــَــﻌﺮﻓﺘﻪ


atefeh
ساعت20:04---28 دی 1393
"قایقے خواهم ساخت..."

تو چـہ گفتے سهراب؟

با کدام عمر دراز؟

نوح اگر ڪشتے ساخت, عمر خود را گذراند...

با تبر روز و شبش, بر درختان افتاد...

سالیان طول ڪشید, عاقبت اما ساخت...

پس بگو اے سهراب ... شعر نو خواهم ساخت...

بیخیالِ قایق...

یا ڪـہ میگفتے...

"تا شقایق هست زندگے باید ڪرد..."

این سخن یعنے چـہ؟

با شقایق باشے ... زندگے خواهے ڪرد؟

سهراب, این شعرو سخن یڪ خیالِ پوچ است

پس اگر میگفتے...

تا شقایق هست, حسرتے باید خورد...

جملـہ زیباتر میشد

تو ببخشم سهراب...

ڪـہ اگر در شعرت, نڪتـہ اے آوردم, انتقادے ڪردم...

بخدا دلگیرم, از تمام دنیا, از خیال و رویا...

بخدا دلگیرم, بخدا من سیرم, من جوانے پیرم...

زندگے رویا نیست...

زندگے پُر درد است...

زندگے نامرد است, زندگے نامرد است...


پسرک تنها
ساعت18:03---28 دی 1393
قدش به عشقم نمی رسید...

غرورم را زیر پایش گذاشتم

اما...

باز هم نرسید...!!
مرسی که سر زدی


مائده
ساعت17:56---28 دی 1393


دیشب رسیدم پاریس

رفتم هتل

مسئولش ازم پرسید کجایى هستى؟

گفتم ایران...

گفت داعش؟؟؟

گفتم Noooo,اون عراق. آى ام ایرانیان.

گفت اوووووه گلشیفته!!

گفتم Noooooooo,هموون دااااعش!!

پاسخ:پاریس خوب بود ادکلون واسم اوردی؟؟؟؟؟؟من گلشیفته رو دوس دارم درست کار خوبی نکرده ولی بازیگرمورد علاقم تو دائشی نزدیک من نیا من ازتو میترسم :|



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






▂▃ More ▃▂

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 17427
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 1515
تعداد آنلاین : 1

SongText.in
song code

وبلاگ های دوستان